رایج‌ترین مشکلات گوشی‌های ال جی
نوشته شده توسط : امیرحسین احمدی

چند سالی‌ست که حضور گوشی‌های هوشمند ال جی در زندگی ما پررنگ شده است و بخش مهمی از فعالیت‌های روزانه عده‌ای از مردم در سراسر دنیا وابسته به این تلفن‌های همراه است. پس بدون شک این موضع باعث می‌شود کاربران در هنگام خرید اسمارت فون‌ها دقت بیشتری خرج کنند تا با مشکل روبرو نشوند. در دنیای مارکتینگ، بهترین شیوه این است که ما به سراغ برندهای مطرح جهانی برویم. در این سال‌ها چندین برند مختلف وارد بازار شده‌اند و با هم به رقابت پرداختند. یکی از این برندهای معروف شرکت ال‌جی است.

دلیل هنگ کردن برخی از اپ‌ها در گوشی‌های ال جی چیست؟

همان طور که می‌دانید گوشی تلفن‌های ال جی می‌توانند به مشکلات مختلفی دچار شود. مشکل نرم افزاری گوشی ال جی بیشتر مربوط به سیستم عامل اندروید می‌شود. از جمله اختلالات رایج این است که هنگام کار کردن با یکی از اپ‌ها به صورت ناگهانی و اتفاقی برنامه متوقف شده و یا این که قطع می‌شود و شما به صفحه اصلی گوشی خود منتقل می‌شوید. این اتفاق به طور معمول، زمانی رخ می‌دهد که شما اندروید گوشی خود را بروزرسانی نکرده باشید.

فراموش نکنید که بهترین راه حل برای بروزرسانی اندروید، استفاده از برنامه Play Store است. مشکلات مرتبط با اندروید می‌تواند در قطعی اینترنت و عملکرد نادرست بسیاری از اپ‌ها تأثیر داشته باشد. البته عدم فضای کافی برای ذخیره سازی نیز بسیار مهم است و می‌تواند عامل بروز اختلال در این زمینه نیز شود که روی باز کردن اپ‌ها، بازی‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها، بسیاری از فایل‌های صوتی، اسناد و بارگیری‌ها از اینترنت تأثیر گذاشته و سبب کند شدن و یا قطع شدن این پارامترها می‌شود.

یکی از نقاط قوت هر سیستم عاملی مربوط به بروزرسانی‌های به موقع است. در هر آپدیت نرم افزاری، باگ‌های دستگاه و مشکلات نرم افزاری بهبود پیدا می‌کند یا باعث می‌شود سرعت دستگاه افزایش پیدا کند. اما شرکت ال‌جی نشان داده است، علاقه‌ای به آپدیت سیستم عامل اندرویدی نصب شده روی دستگاه‌های خود ندارد. از این رو معمولاً با مرور زمان مصرف باتری گوشی ال‌جی افزایش پیدا می‌کند یا حتی ممکن است باعث خرابی باتری شود. یا طبق گزارش کاربرها دستگاه تلفن همراه نسبت به روزهای اول عملکرد ضعیف‌تری از خود نشان می‌دهد و کند می‌شود. متاسفانه شرکت ال‌جی هنوز هیچ عکس‌العملی برای رفع این مشکل از خود نشان نداده است. همچنین چندین مورد عدم راه اندازی مجدد در گوشی‌های LG G7 Thinq و LG G7 بعد از آپدیت از سوی کاربران گزارش شده است.

از کار افتادن صفحه کلید در گوشی‌های ال جی

بسیاری از کاربران از مشکل نرم افزاری گوشی ال جی که مربوط به قفل شدن صفحه کلید است شکایت می‌کنند و می‌گویند که این گوشی‌ها در دراز مدت کیفیت صفحه کلید خود را از دست می‌دهند و دچار از کار افتادن صفحه کلید می‌شوند. حتی ممکن است در مواردی این مشکل به کند شدن عملکرد گوشی نیز منجر شود. برای رفع این مشکل راه کارهای بسیاری پیشنهاد می‌شود.

در صورتی که مشکل اصلی مربوط به صفحه کلید باشد می‌توان با استفاده از نرم افزارهای مختلفی مانند SwiftKey و یا بسیاری از نرم افزارها که در گوگل می‌توان یافت، آن را برطرف کرد. راهکارهای دیگر این است که طبق گفته خود کمپانی ال جی، با یک مرتبه بروزرسانی اندروید این گوشی‌ها می‌توان مشکلات بسیاری، از جمله هنگ کردن صفحه کلید را به طور کلی برطرف ساخت. 

گزینه Force GPU Rendering که از گزینه‌های این گوشی است، می‌تواند این مشکل را نیز حل و فصل کند. برای رسیدن به این گزینه باید از طریق تنظیمات عمومی، درباره تلفن، اطلاعات نرم افزاری اقدام کنید.

خدمات نمایندگی الجی

خرابی یا سوختن برد ال جی:

یکی ازبزرگترین مشکلات گوشی‌های ال‌جی سوختن برد این گوشی‌هاست. گوشی‌هایی که تا قبل از سال 2015 تولید شده‌اند با این مشکل روبرو بودند. عمده این ضعف را درگوشی‌های LG G4 و LG V10 مشاهده می‌شد. با سوختن برد تمام اطلاعات کاربران از بین می‌رفت. این ضعف یکی از دلایل عمده‌ای بود که باعث شد این شرکت کره‌ای بسیاری از مشتریان خود را از دست بدهد. البته باید ذکر کرد که این مشکل فقط مربوط به گوشی‌هایی‌ست که تا قبل ازسال 2015 تولید شده بودند و در حال حاضر ال‌جی این مشکل را برطرف کرده است. اما بی‌توجهی ال‌جی در برطرف کردن این مشکل نشان داد این شرکت توجه‌ای به کاربران خود ندارد. زیرا این مشکل چندسال پی در پی گریبان گیر مشتریان بود.

مطمئن‌ترین روش پشتیبان گیری

همان طور که می‌دانید قبل از این که سیستم گوشی موبایل خود را بروزرسانی کنید باید به طور کامل از تمامی اطلاعات موجود در گوشی خود یک پشتیبان تهیه کنید. پشتیبان گیری روش‌های مختلف و گوناگونی دارد که باید یک روش مطمئن را برای این کار انتخاب کنید. مشکل نرم افزاری گوشی ال جی در انجام پشتیبان گیری نیز ممکن است سبب از دست دادن بسیاری از اطلاعات شما شود ولی انتخاب یک روش درست و دقیق از تمامی اطلاعات و فایل‌های شما به درستی محافظت خواهد کرد. 

نرم افزارها و اپ‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند پشتیبان گیری را برای شما آسان کنند. یکی از این دسته اپ‌ها Backup & Restor نام دارد. حتی نرم افزار dr.fone نیز برنامه مناسب و مطمئنی است. پس از این که یکی از آن‌ها را از گوگل دانلود کردید می‌توانید تمامی تقویم‌ها، لیست تماس‌ها، تمامی پیام‌های مخاطبین، اطلاعات کامل مخاطبین دفترچه تلفن گوشی شما، فایل‌های رسانه‌ای و... را پشتیبان گیری کنید.

تعمیر گوشی ال جی





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: